ЛЮДИ, НЕВЖЕ ТАК ТЯЖКО ПОСТАВИТИ «+» В КОМЕНТАРЯХ? ПОЙМІТЬ ЦЕ ПІДНІМАЄ ПОСТ! У МОГО СИНОЧКА,СИНДРОМ КОРОТКОЇ КИШКИ



МОЖЛИВО БІЛЬШЕ ЛЮДЕЙ ПОБАЧИТЬ НАШЕ ЗВЕРНЕННЯ ПРО ДОПОМОГУ ДЛЯ МОГО СИНОЧКА!
Loading...


У мого синочка,синдром короткої кишки і атрезія товстого кишечника,Анамалія Гіршпрунга,І в дитинстві спалили сильними антибіотиками жолудочок то постійно у нас житкосьть шо перейшла в 3-тю ступінь паталогії сепсіс,

Через шо строга дієта та смесь Неокейт джуніор який іде спеціально від синдрому короткої кишки,І повнісьтю розчеплені вітаміни і амінокислоти,які указані в пості,я сама не в змозі купляти це харчування,сама виховую сина,на сйомних кварирах вже 5-тий рік,неможу ні на кого залишити бо потребує особливий уход.


Тому постійно пишу пости і звертаюся до небайдужих нам людей!дякуємо на перед всім без винятку хто вже нам допоміг за весь цей час,яби сама відправилась тому щиро дякую за вашу допомогу і підтримку для мого синочка!
Loading...

Прохання зробіть перепост І «поставте»+» під постом «Буду за раніє всім щиро вдячна

РЕКВИЗИТЫ для ДОПОМОГИ МИКОЛКОВИ :

КартаПриватбанка — 4731219116573258.

джерело

Не забудьте поділитись цією новиною зі своїми близькими !
Loading...
ЛЮДИ, НЕВЖЕ ТАК ТЯЖКО ПОСТАВИТИ «+» В КОМЕНТАРЯХ? ПОЙМІТЬ ЦЕ ПІДНІМАЄ ПОСТ! У МОГО СИНОЧКА,СИНДРОМ КОРОТКОЇ КИШКИ ЛЮДИ, НЕВЖЕ ТАК ТЯЖКО ПОСТАВИТИ «+» В КОМЕНТАРЯХ? ПОЙМІТЬ ЦЕ ПІДНІМАЄ ПОСТ! У МОГО СИНОЧКА,СИНДРОМ КОРОТКОЇ КИШКИ Reviewed by Admin on березня 03, 2020 Rating: 5

Немає коментарів