Ось Чому Я не підтримую тих, хто знає, що робити. 30 років вже знає, але без толку.



Я не підтримую тих, хто знає, що робити. 30 років вже знає.

Я підтримую тих, хто вперше в історії незалежної України, дійсно, РОБИТЬ щось корисне для країни і її громадян. Я ніколи не підтримаю більше старих політиків, за 30 років вони довели свою неспроможність, зруйнувавши багату країну, як Україна, і продовжують це ще й досі робити на місцях.

Це були люди порожніх, нескінченних, брехливих, нічого не значущих слів. Люди, які ніколи не зміняться.

Я підтримую Президента і його команду, що не жонглюють порожніми словами «Я знаю, як», а беруть РОБЛЯТЬ.

Будують дороги, мости, школи, садочки, лікарні, наповнюють їх сучасним обладнанням, рухають процес припинення війни, обміну полоненими, знижують кредитні ставки, підвищують заробітну плату, ламають схеми, усувають монополії, відроджують підприємства державного значення, приймають закони, які існують в усіх розвинених країнах, що підтримують економіку, про які просять на зустрічах люди, намагаються всіх почути, всім допомогти, працюють.

Так, нехай іноді з помилками, нехай не так швидко, як хтось собі навигадував, особисто я не маю ілюзій, що країну під силу підняти за один рік і навіть за п'ять років. Але вони РОБЛЯТЬ ВПЕРШЕ В ІСТОРІЇ. НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ.

Їм потрібна наша підтримка. Президенту потрібна підтримка на місцях. Рік як Україна почала свій шлях з застою, замкнутого кола брехні, грабежу і руйнування. Україна зшита новими дорогами, будується, розвивається і заживає.

І нехай ми не вміємо цінувати те, що маємо, хочемо всього і відразу з нічого, але ми вчимося, і крок за кроком змінити нашу думку, думку і ставлення. Краще пізно ніж ніколи. І все буде Україна!

Тому перестаньте голосувати за гречку за старих прогнилих політиків.

Не забудьте поділитись цією новиною зі своїми близькими !

Ось Чому Я не підтримую тих, хто знає, що робити. 30 років вже знає, але без толку. Ось Чому Я не підтримую тих, хто знає, що робити. 30 років вже знає, але без толку. Reviewed by Moderator on вересня 01, 2020 Rating: 5

Немає коментарів