ВАМ ЦЕ НЕ СКЛАДНО, А ДЛЯ МЕНЕ ЦЕ НАДІЯ НА ЖИТТЯ. ПЛЮС В КОМЕНТАРІ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ МОЄМУ ПОСТУ ДОВШЕ ЗАЛИШАТИСЬ АКТИВНИМ


Репост-будь ласка Вам це не складно, а для мене це НАДІЯ НА ЖИТТЯ .
+ в коментарі дає можливість моєму посту довше залишатись активним
‐———————————
Діаноз: МЕЛАНОМА
————————————

Привіт всім!!Дорогі мої і добрі люди всім хто не байдужий до чужої біди,всім хто переживає і допомагає мені в складні життєві обставини.


Останні новини мого лікування:
По результатам ПЕТ КТ обстеження таргентна#терапія# препаратом продовжується ще на три місяці
Лікування дає хороший результат, і це дуже добре, але…….не так швидко як би цього хотілось (((( хвороба відступає,але…..дуже повільно.
Дуже важко морально, бо я вже не знаю де брати сили,щоб боротись далі. Буває так тяжко, що хочеться втікти на край світу, і забути про все……….. та як би не було важко, Я НЕ ЗДАМСЯ !!!!! Я ЗБЕРУ ВСЮ СВОЮ ВОЛЮ В КУЛАК І БОРОТИМУСЬ ДАЛІ.

Моє самопочуття: Так,є багато побічних ефектів від прийому моїх чудо- таблеточок.
Дуже болять суглоби,всі : коліна,лікті,плечі,пальці,м’язи. А також алергічна реакція у вигляді висипання червоного кольору, алергія на сонце( яку я вже скоро знов відчуватиму) і т.д. Для того щоб мені жити повноцінним життям, потрібно ще багато зусиль,прийом знеболюючих препаратів,протиалергічних,сонцезахисних і т.д.

Я не люблю жалітись ,тому я ДУЖЕ ДЯКУЮ БОГУ, і ВСІМ ВАМ МОЇ ДОРОГІ ДРУЗІ, МОЇ ЯНГОЛИ ОХОРОНЦІ, за те що Я ЖИВА, Я ЖИВУ, за те що Ви ,на протязі всього часу, залишається зі мною, і допомагаєте мені .загрузка…

Бережіть себе,бо здоров’я це найбільший скарб. Життя не передбачуване, ніхто не знає, що буде наступної миті.

Без фінансової допомоги, я не матиму можливості долікуватисьважко бути від когось залежним,та без ВАШОЇ ДОПОМОГИ мені не обійтись
Я буду вдячна за будь яку посильну допомогу. Кожна гривня ,наблизить мене до мрії: РЕМІСІЯ.

Залишок Приватбанк- 54300грн.
Ощадбанк — 6200 грн.
Сума збору становить 129000 тис.грн

Дуже чекаю моменту,коли не набридатиму вам ,своїм проханням.
НЕ СУДІТЬ СТРОГО.


ВАМ ЦЕ НЕ СКЛАДНО, А ДЛЯ МЕНЕ ЦЕ НАДІЯ НА ЖИТТЯ. ПЛЮС В КОМЕНТАРІ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ МОЄМУ ПОСТУ ДОВШЕ ЗАЛИШАТИСЬ АКТИВНИМ ВАМ ЦЕ НЕ СКЛАДНО, А ДЛЯ МЕНЕ ЦЕ НАДІЯ НА ЖИТТЯ. ПЛЮС В КОМЕНТАРІ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ МОЄМУ ПОСТУ ДОВШЕ ЗАЛИШАТИСЬ АКТИВНИМ Reviewed by Moderator on квітня 21, 2020 Rating: 5

Немає коментарів