Такого ставлення президента до людей ще не було, Я пишаюся президентом аргументовано.



Я підтримую президента Володимира Зеленського, тому що будь-якому ясно що якщо 100 років до нього нікого хоча-б на 10% з таким ставленням до людей, не було, то і після нього вже нікого не буде.

У гібридної селекції добрив, діаманти зустрічаються рідко.
Але одного прагнення створити людям гідні умови, в Україні дуже мало. Українці розлючені і хочуть крові. Саме цього Зеленському не пробачать.

Відсутність радикалізму, жорсткості, і крові призначених ворогів. Справа в тому що, в українців відсутня ненависть до корупції. Замість цього вони сповнені заздрості та ненависті до окремих топ корупціонерам. В їхній уяві, Зеленський на наступний день після інавгурації, віддає особистий наказ заарештувати всіх олігархів, та й взагалі багатих, і забирає у них гроші. Як Саакашвілі в Грузії, за що не може туди повернутися.

А дороги, інвестиції, ітд, ніхто не побачить і не згадає. Хата та шо з краю, повинна бути в порядку, решта не важливо. Рейтинг Зеленського знаходиться в голові кожного українця. Це вимір ставлення українців до України, до її майбутнього, до дітей, до життя. У самого Зеленського рейтингу немає. Він не будував політичної кар'єри, і прийшов в політику як будь-який доброволець на війну. Його рейтинг, це рейтинг патріотизму, а він в Україні залежить від ціни.

Складний пост. Чи не для середніх умів. Розумію. Але іноді необхідно прийняти рішення перестати бути третім світом, хоча-б в своїй свідомості. Життя в нульовій видимості, на дотик і на отмашь, повинна колись набриднути.

З росіянами і білорусами зрозуміло, там де нас нема, не нам і вирішувати. А у нас? Пам'ятайте Гавела? Краще п'ять років помилок .. Адже 30 років саботажу у нас було вже. Я вірю в Україну. Бачу за короткий термін стільки змін, скільки не було за весь час незалежності.

Я пишаюся президентом аргументовано, поза політикою і рейтингів. Це моє право як громадянина. Мені багато чого не подобається, але я не інфантильний раб завищених очікувань. Я багато чого не знаю в деталях. Знаю що Зеленський не зрадить, не обдурить, не підведе. Зробить все можливе. Якщо не виходить значить є на це причини про які не можна говорити в ефірі.

Мені вистачає розуму це розуміти. Я впевнений і задоволений в загальному. Коли хірург мені робив операцію, а це було безліч разів, я йому не підказував. Адже він лікар, а я пацієнт, навіть якщо він знає менше мене.

А ви як думаєте? Пол роботи можна оцінювати, чи не варто? Я підтримую президента Володимира Зеленського, тому що будь-якому ясно що якщо 100 років до нього нікого хоча-б на 10% з таким ставленням до людей, не було, то і після нього вже нікого не буде.

Такого ставлення президента до людей ще не було, Я пишаюся президентом аргументовано. Такого ставлення президента до людей ще не було, Я пишаюся президентом аргументовано. Reviewed by Moderator on серпня 24, 2020 Rating: 5

Немає коментарів