Володимир Зеленський: Скільки у мене буде сил, стільки буду їздити в регіони і перевіряти роботу





Президент України Володимир Зеленський вважає головним своїм повноваженням нести відповідальність за те, що відбувається в країні, і тримати слово перед українським народом.

«Я - Президент всієї країни. Для мене Суми - такий же місто, як і Київ, Кривий Ріг і як Львів. Як будь-яке місто України. Мені не все одно щодо тих програм, які ми вводимо. Мені не все одно, що з ними відбувається. Коли я говорю, що ми будуємо 160 кілометрів доріг на Сумщині, - мені не все одно ... Мені потім тримати відповідь перед людьми », - сказав Володимир Зеленський, відповідаючи на питання журналіста в ході робочої поїздки в Сумську область.

Глава держави зазначив, що хоче своїми очима побачити, якої якості будуються дороги, як побудовані школи і садки, на які виділяють бюджетні кошти, чи забезпечені ці установи всім необхідним.

«Згідно з Конституцією, мене обрав народ України, і я відповідальний за те, що будується в країні. Так, це не мої повноваження, але я хочу відповідати за те, що у нас відбувається. І це головне повноваження Президента », - підкреслив Володимир Зеленський.

Він зазначив, що сьогодні в рамках робочої поїздки на Сумщину відвідав Меморіал героям антитерористичної операції і поспілкувався там з родичами загиблих воїнів, у яких є невирішені проблеми і питання до влади.

«Якщо їм не допомагає хтось на місці, не допомагали уряду ... Навіть не шанували пам'ять людей, які загинули. Чи не були там президенти. Скажіть, я повинен в Києві виходити на майдан і говорити: «Я патріот, все інше -« зрада »? А навіть не приїхав сюди, де така кількість загиблих воїнів ... »- звернувся Президент до представників ЗМІ.

«На скільки мене вистачить, стільки я буду їздити, буду перевіряти. Подобається це комусь чи ні », - додав Володимир Зеленський.

Володимир Зеленський: Скільки у мене буде сил, стільки буду їздити в регіони і перевіряти роботу Володимир Зеленський: Скільки у мене буде сил, стільки буду їздити в регіони і перевіряти роботу Reviewed by Moderator on вересня 09, 2020 Rating: 5

Немає коментарів