Дочка хоче виїхати до Польщі до якогось чоловіка та залишити дітей на мене, але я на заробітках





Ми з чоловіком жили душа в душу багато років. Разом виростили трьох чудових дітей, поставили їх на ноги. Але коли наша молодша дочка Танюша закінчила школу, а старші Маша та Костя вже навчалися в університеті, чоловік покинув мене. Пішов до іншої жінки, яка була молодша за нього на цілих 10 років. Нам тоді тільки-но виповнилося по 45.

Моє життя круто змінилося. Про те, щоб шукати нового чоловіка, я навіть думати не хотіла. Я розуміла, що мені потрібні гроші, щоб допомагати дітям. Тож я вирішила знайти заробіток за кордоном. Майже відразу мені пощастило знайти гідну роботу в Італії. Стали в нагоді мої навички медсестри та медична освіта.

Я переїхала до Мілана до жінки на ім’я Естер. На той момент їй було 80 років, вона жила сама і потребувала постійного догляду. У мене це добре виходило.
Loading...

Мені здається, певною мірою саме завдяки мені Естер змогла прожити ще цілих 15 щасливих років. Останнім часом вона часто казала, що залишить мені все своє майно. Мовляв, вона все одно нікого більше не має, а я зробила для неї занадто багато.
Loading...

Якщо чесно, я не сприймала її слова всерйоз. Та й мені було дуже ніяково. Однак після відходу Естер насамперед мені зателефонував її юрист. Тепер маю свою 3-кімнатну квартиру в Мілані. Законно. Я не могла повірити в це, але я розуміла, що це не привід припиняти працювати. Мені ж треба було допомагати дітям. Точніше, молодшій доньці Танюшці.

Справа в тому, що старший син переїхав жити до Європи. Він успішний айтішник, живе приспівуючи. Маша теж добре влаштувалась, вийшла заміж за бізнесмена. Сама працює у приватній клініці косметологом.

А ось життя Тані не задалося. Вона залишилася жити у нашому рідному домі. Вийшла заміж, народила двійнят. Тільки ось минулого року її чоловік пішов із життя. Не зміг пережити коронавірус.

Нещодавно дочка зателефонувала та сказала, щоб я приїжджала додому. Мовляв, я працюю все життя, а тепер настав час і відпочити. Але справжню причину її дзвінка я дізналася пізніше, коли поговорила зі старшою дочкою.

Виявилось, що Таня хоче залишити на мене дітей та поїхати за кордон. Теж на заробітки. Щоправда, все не так просто. У Польщі вона знайшла собі якогось чоловіка. Він готовий прийняти її у себе, але лише без дітей.

Я не знаю що мені робити. З одного боку, мені хочеться допомагати онукам, але я не готова повертатись на батьківщину. Тому я запропонувала Тані, щоб вона переїжджала до мене в Мілан. Адже тут і квартира велика, місця на всіх вистачить. Тільки от дочка хоче зовсім іншого. Як розсудити її?
Дочка хоче виїхати до Польщі до якогось чоловіка та залишити дітей на мене, але я на заробітках Дочка хоче виїхати до Польщі до якогось чоловіка та залишити дітей на мене, але я на заробітках Reviewed by Вася on листопада 23, 2021 Rating: 5

Немає коментарів